تحقیق حمایت از کالای ایرانی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
3 اکتبر 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
10
دسته بندی
تعداد بازدید
654 بازدید
۲۰,۰۰۰ ریال

با درود و سلام به سایت مقاله یک خوش آمدید با تحقیق حمایت از کالای ایرانی در خدمت شما هستیم.

تحقیق حمایت از کالای ایرانی

ویژگی های فایل: فرمت این فایل ورد قابل ویرایش می باشد و دارای 10 صفحه است.

تحقیق حمایت از کالای ایرانی

قسمتی از متن تحقیق

خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید داخل در شرایط اقتصادی که کشور ما در آن به سر می برد یک امر کاملا عقلانی است که مقام معظم رهبری بارها بر روی آن تاکید کرده اند که متاسفانه مورد غفلت واقع شد و ما شاهد جولان کالاهای وارداتی در بازارهای داخلی هستیم در حالی که کالاهای مشابه داخلی مورد استقبال خریداران قرار نمی گیرد و کشور با مشکلاتی همچون بیکاری مواجه می گردد. نکته جالب تر آنکه این روزها حتی بسیاری از تولیدات داخلی با نام و نشان کالاهای خارجی در بازار عرضه شده و برخلاف بسیاری از کشورهای جهان که تولید داخلی مایه مباهات است برای تولید کننده و فروشنده داخلی، جنس ایرانی مایه مباهات نیست.

 بیشتر زمانی را که کار کرده‌ ام عموما در شرکت ‌های تولیدی بوده است و از نزدیک با کاری که یک تولید کننده باید انجام دهد آشنا هستم. تولید کننده فردی است که ارگانهای حکومتی از بانک گرفته تا کلانتری محل تلاش می‌کنند که ا و نتواند کار کند.

تولید کننده فردی است که تنها مانده و هر روز با انواع مشکلاتی که دولت و سیستم برای او بوجود می‌آورند باید دست‌ و پنجه نرم کند.  خب اگر تولید‌ کننده‌ای موفق شود با وجود تمام این مشکلات کالایی تولید کند باید بتواند آن کالا را درست عرضه کند و در رقابت با اجناس خارجی موفق به کسب سهمی از بازار شود. البته منظور از نوشتن سطور بالا این نیست که باید به دلیل سختی‌هایی که تولید‌کننده کشیده‌است حمایت شود. بلکه فقط برای روشن شدن فرایند مشکل دار تولید بود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.