آزمون تشخیص بیش فعالی در کودکان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
22 جولای 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
4
دسته بندی
تعداد بازدید
480 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام خدمت همراهان همیشگی سایت مقاله یک با  آزمون تشخیص بیش فعالی در کودکان در خدمت شما عزیران هستیم.

دانلود پرسشنامه آزمون تشخیص بیش فعالی در کودکان

ویژگی های پرسشنامه:

این فایل ورد و شامل 4 صفحه قابل ویرایش می باشد. پرسشنامه دارای 55 سوال می باشد.

راههای تشخیص بیش فعالی

تشخیص بیش فعالی باید توسط روان شناس و یا روان پزشک کودک صورت می گیرد .در مجموع سه علامت بارز که می تواند در کودکان بیش فعال وجود داشته باشد پر تحرکی، نقص تمرکز و تکانش گری است.

اما در صورتی که فرزند شما علائمی مشابه به یک کودک بیش فعال را دارد می توانید از آزمون زیر کمک بگیرید. کودکانی که به دلیل بیش فعالی و شطینت زیاد والدین خود را کلافه و خسته می کنند.

باعث می شوند پدر و مادر نارحت شوند با کنترل و رفتار صحیح اطرافیان قابل کنترل و تربیت می باشند.امروزه خیلی از مادران از کودکان خود شاکی هستند و گمان می کنند که کودک آنها بیش فعال است.

آزمون تشخیص بیش فعالی در کودکان

بعضی از کودکان هستند که شیطنت های زیادی در روز انجام می دهند و والدین خود را کلافه می کنند و باعث می شوند که والدین از رفتار آن ها ناراحت شده و به دنبال راه کاری برای رفع این مشکل فرزندان خود باشند.

برای تشخیص کودک پیش فعال به راحتی قابل تشخیص نمی باشد و بعضی از علائم و رفتارها را حداقل شش ماه باید کودک انجام دهد تا معلوم شود که آن کودک بیش فعال هست یا خیر.

در دوران شیر دهی دست و پای خود را زیاد حرکت می هند، در بین صحبت والدین پریدن، فوری پاخ سوال را می دهند قبل از آن که سوال به پایان برسد، کم تحمل و بی صبر هستند، همیشه در حال جنب و جوش هستند، بدون اینکه توجه کنند بی وقفه تکالیف مدرسه خود را انجام می دهند، وقتی در حال بازی هستند بازی را بر هم می زنند، وسایل شخصی خود را گم می کنند، ربودن اسباب بازی بچه های دیگر.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.